ریمپ

انجام ریمپ انواع خودروهای برند های معتبر با استفاده از جدید ترین پروتوکل های اتصال به کامپیوتر خودرو شما با دستگاه های اورجینال .

مزایا:

اول از همه ریمپ در دنیا جهت بالابردن راندمان و قدرت خودروها ابداع شد ، به نحوی که با توجه به شرایط کارکرد موتور ، قطعات تعویض و یا جایگزین شده موتور(اگزوز، هواکش و …) و کیفیت سوخت مصرفی در اتومبیل، میتوان قدرت و گشتاور خودرو را تا حد قابل قبولی بالابرد
دوم خودروهای وارداتی به خصوص مدل های سال ۲۰۰۰ به بالا نیاز به بنزین با کیفیت بالاتر از حتی بنزین سوپر دارند. به همین علت مشاهده میشه که خودرو های وارداتی حتی با انجام بهترین سرویس های دوره ای، عمر مفیدی کمتر از ۱۰۰ هزار کیلومتر دارند و نیاز به تعمیر اساسی پیدا می کنند.
این کیفیت پایین سوخت بنزین نیز با ریمپ قابل جبران است به خصوص برای موتور های توربو شارژر

سوال متداول: پس چرا کارخانه این کار را نمی کند؟

زیرا خودرو را برای استفاده در همه نقاط کره زمین با تفاوت های دما،فشار هوا،رطوبت وغیره میسازند،امکان اینکه شما در حالت اورژانسی در دمای خیلی پایین ماشین را روشن کنید و با عجله حرکت کنید یا به طور تصادفی بنزین نامرغوب استفاده کنید(در کشور ما همیشه این اتفاق میافتد
برای مثال شاید یک سال خورده بر روی یک دست انداز،پایش بلغزدو فشار ناگهانی به پدال گاز بیاورد،برای همین عکس العمل دریچه گاز را پایین میاورند و خیلی عوامل دیگر که در اینجا فرصت نیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *